ne gandim...

Hello World

incercati sa va inchipuiti 2 femei imaginare…ambele se urasc, ambele se sicaneaza…la un moment dat una are destule probleme in viata si se simte complesita de ele…cealalta vede situatia si sare in ajutorul ei (fiind condusa de senitimente nobile in a ajuta aproapele…) dar ea este impuscata de prima, crezand ca ii va face ceva neplacut…

unde este logica…

doresc sa fie un jurnal de bord pentru bebe-ul meu acest blog…la inceputuri se dorea a fii unul…ca oricare altul…dar a venit EL pe lume si sa schimbat directia

o sa imi cer scuze pe aceasta cale celor pe care ii recomand sau ii voi recomanda in acest blog…

––––––––––

azi dimineata m-a trezit „printul” meu…a descoperit deodorantul meu…fericit in putzulica goala a venit la patul meu incercand sa imi arate ca a invatat sa-l foloseasca :)) (m-a urmarit ieri dimineata)…si a inceput „printul” meu sa isi de-a cu deodorant pe toata bluzita lui, si pe picioare…apoi a simtit ca are un miros frumos si a incercat sa-l linga..:)…sa ma fi vazut cum am sarit jos din pat cu rasul pierdut prin patul mare fugint la el sa ii iau deodorantul…apoi a inceput furtuna cu lacrimi mari si dese….vai ce durere